Ga naar
Sigrid van der Pluijm
Consultant bij Hospitality Group
Sigrid van der Pluijm (1990) is consultant bij Hospitality Group en is verantwoordelijk voor activiteiten gericht op tevredenheid, beleving en hospitality. Ze adviseert en begeleidt organisaties bij het in beeld brengen van de doelgroep, de belangrijkste opgaves en het invulling geven hieraan. Steeds houdt ze daarbij de kaders en strategie van de organisatie in het oog.
Daarnaast begeleidt ze de jaarlijkse Benchmark Hospitality onder kantoorhoudende organisaties en tientallen tevredenheidsonderzoeken in alle sectoren. In 2011 bekroonde IFMA Sigrid met de International Student of the Year Award. Eerder dat jaar won ze ook de EuroFM Award tijdens het EFMC in Wenen met haar onderzoek 'optimalisatie kosten- klanttevredenheidsratio'. Sigrid studeerde International Real Estate and Facility Management aan de NHTV in Breda.
Reint Scholten
Transitiemanager Zorgsupport GGNet
Facility management en ondersteuning aan het primaire proces van een organisatie speelt bij Reint Scholten (1964) in zijn hele werkzame leven een rol. Dienstbaar zijn aan anderen zit in zijn bloed. Reint heeft een brede ervaring opgedaan binnen diverse zorgorganisaties, onder andere (Academische) ziekenhuizen, Verpleeg & Verzorgingshuizen en de Geestelijke Gezondheidszorg. Daarnaast is hij actief als toezichthouder in het primair onderwijs, het sociaal domein en bij een woningbouwcorporatie. Belangrijke drijfveren daarin zijn vernieuwing, verandermanagement en verbetering, waardoor efficiënter en Lean gewerkt kan worden. De basis hiervoor heeft Reint in de (deeltijdstudie) Facility Management gelegd.
Na zijn studie facilitair management heeft Reint als commercieel projectmanager gewerkt bij Sodexo en van daaruit de overstap gemaakt naar GGNet. Medio 2012 heeft Reint de masterstudie management & innovatie succesvol afgerond met zijn thesis 'Gastvrijheid begint bij jezelf'. Naast het thema gastvrijheid is Reint actief op de diverse terreinen van het facilitaire werkveld, in nauwe samenwerking en aansluiting met het primaire (zorg)proces. In zijn rol als transitiemanager helpt hij de zorgunits binnen GGNet om de ondersteuning zo dicht mogelijk bij de bron te organiseren. In aansluiting op het thema gastvrijheid is zijn motto: Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg! (Loesje 2003).
Angelique van Sluijs
Directeur Kala Interim management, training & organisatieadvies
Angélique heeft sinds 2007 haar eigen organisatieadviesbureau, Kala (www.kala.nu). Naast algemeen organisatieadvies geeft zij advies en trainingen op het gebied van inkoop en facilitair management. Zij is afgestudeerd in bedrijfskunde en rechten. Als adviseur heeft zij inmiddels ruim 20 jaar ervaring. Vooral in de zorg, bij de overheid en de zakelijke dienstverlening. Zij is branche-expert bij de Commissie van Aanbestedingsexperts en auteur van het boek: Inkopen...DOE JE ZO!